Мектепке қабылдау барысы

Мектепке қабылдау процесі бес кезеңнен тұрады:

  1. Мектеппен байланысу және ақпарат алу: Осы кезеңде талапкерлер немесе олардың ата-аналары/қамқоршылары мектеп жөнінде ақпарат алу үшін мектеппен ресми немесе бейресми түрде электрондық пошта, телефон немесе мектепке келу арқылы байланысады. Қабылдау комиссиясы немесе мектеп әкімшілігі қызметкерлерінің бірі мектеп бағдарламалары, қабылдау шарттары, күнделікті сабақ уақыты, оқу ақысы, сыныптағы бос орындар саны сияқты мектеп жөніндегі жалпы ақпаратты береді.
  2. Қабылдау емтиханы: Мектеп ережелеріне сәйкес тіркелген талапкерлер оқуға қабылдануы үшін емтихан тапсырады. Егер талапкер белгілі бір себеппен емтиханға келе алмаса, мектеп баламалы халықаралық емтихан нәтижелерін қарастыра алады.
  3. Қабылдау комиссиясы: Мектеп директоры аталмыш Ережеге сәйкес комиссия құрады. Бұл комиссия мектепке қабылдау немесе қабылдамау жөнінде шешім қабылдағанда талапкерлердің емтихандағы нәтижелерін, жасын, басым мәртебесін, алдыңғы мектептегі жетістіктерін, сыныптағы бос орын санын және басқа да талаптарды қарастырады. Содан кейін шешім жарияланады.
  4. Қабылдау құжаттары: Мектеп тарапынан бастапқыда белгіленген және ата-аналарға/қамқоршыларға жарияланған оқу ақысының қажетті мөлшері төленгеннен кейін, талапкер белгіленген тәртіпке сәйкес қабылдауға қажет болатын барлық құжаттарды тапсырады.
  5. Бұйрық: Мектеп талапкерді мектепке қабылдау жөнінде бұйрық шығарады. Талапкер аталмыш бұйрыққа сәйкес ресми түрде мектепке қабылданған болып есептеледі.